понеділок, 18 січня 2021 р.

новинки інтелектуальної прози

 

Жауме Кабре «Голоси Памано»
ФОЛІО

Романи Кабре – це інтелектуальна насолода. Багатошарові, атмосферні, мудрі – вони порушують питання історичної пам’яті, особистого вибору, добра та зла. Один із найпотужніших творців каталанської прози, Кабре пише книжки, які залишають по собі рій думок у голові – цінна якість для сучасної літератури. Роман «Голоси Памано» вийшов 2004 року, встановивши в Іспанії рекорд із кількості проданих примірників – 100 000 екземплярів. Книжку перекладено понад двадцятьма мовами, перелік яких незабаром поповнить і українська. Твір має три сюжетні лінії, що розвиваються в різний час: перші роки режиму Франко, перехід Іспанії до демократії, сучасність. Про який період не йшлося б, завжди знайдуться люди, здатні на героїзм серед відчаю, як і на підлість і зраду. Кабре пише про людську силу та слабкість, таємниці й пошук правди, створюючи з голосів своїх героїв стрункий хор, якому підкоряється художня гармонія.

Чекайте виходу книги в травні 2020-го

Марлон Джеймс «Чорний леопард, рудий вовк»
«ЖОРЖ»

Марлон Джеймс із тих авторів, чиї книжки або люблять, або не читають узагалі. Він – один із небагатьох сучасних авторів, які приділяють особливу увагу наратору. Якщо у творі їх декілька, скажімо, мова кожного буде унікальною, якщо один – події подаватимуться з його точки зору з особливостями світосприйняття й навіть лайки. Так було в романі «Коротка історія семи вбивств», за який автор отримав Букерівську премію 2015 року, так є і в «Чорному леопарді, рудому вовку». Сам твір позиціюється як фентезі й переносить читача на простори, що нині входять до Нігерії. За історією про Слідопита, який опинився у в’язниці й має розповісти про пошуки одного хлопчика, криється текст про пошук миру у світі, що загруз у війні та злості. Це водночас пригодницький роман і філософська притча, що розпочне цілу трилогію.

ДАТА ВИХОДУ: червень

Колсон Вайтхед «Нікелеві хлопці»
«КНИГОЛАВ»

Уже знайомий українському читачу автор. Вайтхед двічі отримав престижну Пулітцерівську премію: 2017 року – за роман «Підземна залізниця» та 2020-го – за книжку «Нікелеві хлопці». Письменник продовжує оповідь про країну та суспільство, що «засновані на геноциді, убивствах і рабстві». Події роману відбуваються у 1960-х роках. Чорношкірий хлопець Елвуд дуже добре вчиться, після школи працює, не лізе в бійки та є прикладом для інших. Він вступає в коледж, що в ті роки було винятком із правил. Життя Елвуда змінює випадок, через який він опиняється в жахливому місці – школі-інтернаті для хлопчиків, по суті – виправній колонії. Головний герой буде боротися за життя та свободу, справедливість і людську гідність.

ДАТА ВИХОДУ: вересень



1 коментар:

  1. Мені було боляче й розбите серце, коли сім місяців тому між мною та моїм чоловіком у моєму шлюбі сталася дуже велика проблема. настільки жахливий, що подав справу до суду на розлучення. він сказав, що більше ніколи не хоче залишатися зі мною і що більше не любить мене. Тож він зібрав речі з дому і змусив мене та моїх дітей пережити сильний біль. Я намагався всіма можливими способами повернути його, після довгих прохань, але безрезультатно. І він підтвердив, що прийняв рішення і більше ніколи не хоче мене бачити. Тож одного вечора, повертаючись з роботи, я зустрів свого старого друга, який шукав мого чоловіка. Тож я йому все пояснила, і він сказав мені, що єдиний спосіб повернути свого чоловіка — це відвідати чародійця, тому що він справді це теж зробив. Тому я ніколи не вірив у магію, але мені нічого не залишалося, як слідувати його пораді. Потім він дав мені адресу електронної пошти заклинателя, якого він відвідав. dralaba3000@gmail.com. Наступного ранку я надіслала електронного листа на адресу, яку він мені дав, і заклинатель запевнив мене, що я поверну свого чоловіка протягом наступних двох днів. Яке дивовижне твердження!! Я ніколи в це не повірив, тому він поговорив зі мною і сказав мені все, що я мав зробити. Потім я роблю їх без збільшення, тому наступні два дні, на диво, мій чоловік, який не дзвонив мені протягом останніх 7 місяців, дзвонив мені, щоб повідомити, що він повертається. Так дивно !! Тож він повернувся того ж дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та моїм дітям. Тоді з того дня наш зв’язок став міцнішим, ніж раніше, за допомогою чудового заклинателя. Тому я пораджу, якщо у вас виникнуть проблеми, зв’яжіться з доктором алаба на електронну адресу: dralaba3000@gmail.com або зв’яжіться з ним у WhatsApp та Viber за цим номером: +1(425) 477-2744.......

    ВідповістиВидалити