четвер, 29 липня 2021 р.

Бестселер-мотиватор номер 1

 Бібліотека пропонує книгу, яка допоможе на шляху особистісного зростання ! Це бестселер Джона П. Стрелекі „Кафе на краю світа”. Книга отримана дякуючи Українському інституту книги.


Джон Стрелекі входить до переліку «100 визначних постатей у галузі лідерства та особистісного розвитку, які надихають найбільше». Тому книга «Кафе на краю світу» Джона Стрелекі вводить в особливу атмосферу затишної кав’ярні, у якій можна не лише випити філіжанку смачної та запашної кави, а й подумати над життєво важливими питаннями. Книга особлива тим, що завдяки художній формі та приємній атмосфері до читачів приходять несподівані рішення, які роблять життя кращим. 
Зупиніться. Поставте на паузу щоденну метушню, вирвіться з її тенет і зазирніть до кафе на краю світу. Розгорніть меню й придивіться уважніше до останньої сторінки — там ви прочитаєте три запитання, від яких тікали все життя. Чому ви тут? Чи боїтеся ви смерті? Чи вдоволені ви? Ця книжка допоможе у пошуках відповідей. З нею ви запалите вогонь у душі, усвідомите, що цінне, а що — марнота, поглянете на життя під іншим кутом зору, незалежно від набутого досвіду. «Кафе на краю світу» — справжній видавничий феномен, бестселер поза часом, що надихнув мільйони людей у всьому світі на великі зміни. Чарівна, легка й наснажлива, ця книжка вплине на ваш світогляд і назавжди змінить життя.


1 коментар:

  1. Мені було боляче і розбито серце, коли сім місяців тому у моєму шлюбі між мною та моїм чоловіком сталася дуже велика проблема. настільки жахливим, що він передав справу до суду для розлучення. він сказав, що більше ніколи не хоче залишатися зі мною і що більше не любить мене. Тож він зібрав речі з дому і змусив мене та моїх дітей пережити сильний біль. Я намагався усіма можливими способами повернути його після довгих прохань, але марно. І він підтвердив, що прийняв рішення і більше ніколи не хоче мене бачити. Тож одного вечора, повертаючись з роботи, я зустрів свого старого друга, який шукав мого чоловіка. Тому я пояснила йому все, тому він сказав мені, що єдиний спосіб повернути чоловіка - це відвідати заклинателя, тому що він справді теж це зробив. Тому я ніколи не вірив у магію, але мені нічого не залишалося, як слідувати його порадам. Потім він дав мені електронну адресу заклинателя, якого він відвідав. dralaba3000@gmail.com. Наступного ранку я надіслала електронний лист на адресу, яку він мені дав, і заклинатель запевнив мене, що я повернусь до свого чоловіка протягом наступних двох днів. Яке дивовижне твердження !! Я ніколи не вірив, тому він розмовляв зі мною і розповідав мені все, що я мав робити. Потім я роблю їх без збільшення, тому протягом наступних двох днів, на диво, мій чоловік, який не дзвонив мені протягом останніх 7 місяців, подзвонив мені, щоб повідомити, що він повернеться. Так дивно !! Тож він повернувся того ж дня з великою любов’ю та радістю і вибачився за свою помилку та біль, який завдав мені та моїм дітям. Тоді з того дня наша зв'язок стала сильнішою, ніж раніше, за допомогою чудового кидача заклинань. Тож я проконсультую вас, якщо у вас виникнуть проблеми, зв’яжіться з д -ром алабою на електронну адресу: dralaba3000@gmail.com або зв’яжіться з ним у WhatsApp та Viber за цим номером: +2349039885856 .......

    ВідповістиВидалити