понеділок, 24 квітня 2017 р.

літературні дебюти

Рівно 10 років назад, в 2007-му відбулося перше засідання клубу літературних дебютів в нашій бібліотеці. Названий він був "Нові імена". І за ці роки дійсно багато нових імен в закарпатській літературі були відкриті нашими бібліотекарями!

          Чергове засідання клубу відбудеться  4-го травня в читальній залі нашої бібліотеки о 17-й годині. Цікаво, що вперше за 10 років серед дебютантів немає жодного філолога!
          Отже, зустрічайте дебютантів! 
          Номер один: Здена Тесличко. Родом з Виноградівщини, за професією - музикант, закінчила Ужгородське музичне училище ім. Д. Задора та Донецьку академію мистецтв ім. С. Прокоф’єва. У 2015-му зайняла третє місце у літературному конкурсі ім. І. Зріні та І. Текелі на середньовічному фестивалі у Чинадієві. На сьогодні Здена грає на двох інструментах : фортепіано та кельтській арфі. Пише поезію та прозу. А в планах на майбутнє - написання роману та участь у престижному всеукраїнському конкурсі літературних талантів.
            Номер два : Аля Ціхоцька. Ось як вона сама пише про себе :"Біографія: народилася в селі Білки, де проживала перші 6 років, потім через сімейні обставини змушена була переїхати до м. Хуст, тут все і розпочалось. Перші спроби писати прийшли до мене в 11, вони народили три вірші, які звичайно викликали у в мене такий захват​, що я інколи мріяла про те аби стати поетом, після прийшла довга засуха натхнення і небажання творити щось взагалі. Але через 4 роки прийшло щось схоже на смузу і змусило мене написати кілька англомовних пісень і кілька есківіз з нот для них. І знову засуха, яка тривала понад рік до рокового для мене "моноліт". Щоб ви розуміли"МОНОЛІТ" під номером "0" створив і започаткував Віталій Клемен - це літературний захід в омуті на якому читали Валерія Вайнраух та сам Келемен. І тут ... (Барабанна дріб) я почала писати знову, це не закінчується і до сих пір. От таке моє життя."
Номер три: Василь Лавер. Він живе в Ужгороді, за фахом - математик, кандидат фізико-математичних наук, викладач УжНУ. Від 2013-го пробує свої сили у написанні оповідань у жанрі горор. Друкувався в збірках "Після опівночі" та "Підвал".
Отже, чекаємо вас, друзі, в нашій бібліотеці 4-го травня о 17-й! Буде цікаво!

Немає коментарів:

Дописати коментар