четвер, 14 вересня 2023 р.

 Друзі, цими днями наше місто відзначає своє 1130-річчя.  До цієї дати пропонуємо вам чергове завдання #впізнайкнигузавідгуками:

"Дуже гарна книга. Роман про кохання, а воно завжди – оновлення, пробудження, а цей роман про „кохання гіркого розпачу”. Вірю, що так могло бути, саме в нашому місті... Неочікуваний кінець...  Дякую!”

„Я маю цю книгу в домашній бібліотеці. Але опинившись в Ужгороді під час війни, вирішила перечитати. Захотілось зрозуміти, де саме сталися події роману, на власні очі побачити ці місця Ужгорода.Тепер я значно краще їх уявляю. Андрій Любка – дуже закарпатський письменник, і мені це надзвичайно подобається. Окрема подяка за згадку про першу п’ятиповерхівку Виноградова, в якій я колись жила (спочатку вона не мала адреси, на конвертах так і писали: Виноградів, п’ятиповерховий будинок). Тож твори Любки для мене значно більше, ніж література.

                                                                             п. Вікторія”

Дякую за цікавий роман! Ви – талановита людина! Бажаю ще більше таких написати!Аналітичний розум і емоційність нехай Вам в цьому допоможе, п. Андрію!

                                                                              п. Таїсія”

Відгуки містять ім’я автора, тож ваше завдання – назвати роман.

Завдання*: які ще твори, події яких відбуваються в Ужгороді, ви знаєтє?

Немає коментарів:

Дописати коментар