понеділок, 26 грудня 2022 р.

 Бібліотека пропонує книгу Марка Леві „Закоханий привид”, отриману завдяки Українському інституту книги.

Марк Леві - один з найзнаменитіших французьких письменників і найромантичніших авторів нашого часу. Автор входить в число найбільш затребуваних романістів у світі. Його творіння перекладені більш ніж на 30 мов, 3 романи екранізовані. Читати  книги Марка Леві слід тим, кому подобаються історії, присвячені всеперемагаючій любові, непідвладній часу і смерті. Любовна тема так чи інакше порушується у всіх книгах Марка Леві. Різняться тільки часи і обставини, на тлі яких розвиваються почуття героїв. Але любов завжди виявляється винятковою подією в житті, що додає йому мету і сенс.

Можливо, ви вважатимете мене божевільним, однак покійний батько розмовляє зі мною. Я бачу його привид, і це не галюцинації. Усе ще не вірите? Я теж гадав, що з’їхав з глузду. Батьків привид з’явився з дивним проханням: допомогти йому віднайти спокій по той бік життя. Для цього я маю викрасти прах його коханої Камілли, яку навіть не знаю, щоб поєднати їх назавжди.

Виявляється, навіть там, де вже немає нічого, залишається місце для любові. І це дуже романтично, але на все це я маю лише три дні. І місію, що здається цілком нездійсненною.

Немає коментарів:

Дописати коментар